آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 3 تير 1397
بازدید : 34
نویسنده : nws

قطعا دغدغه کسانی مثل شما که فروشگاه اینترنتی دارند و تمام کارهای لازمه از جمله مجوز ها ,کامل بودن محصولات,ظاهر وبسایتی عالی,داشتن کاتالوگ محصولات و از این قبیل کارها را انجام داده اند ولی در این میان جای یک مورد خالیست آن هم ورود کاربر به سایت شما که بهترین راه حل موجود سئوی فروشگاه اینترنتی شماست.
سئوی فروشگاه اینترنتی:
اما سئوی فروشگاه اینترنتی کاری زمان بر و سخت تر است و نیازمند صبر خواهد بود پس بنابراین باید در دوره ای از زمان سئوی فروشگاه شما انجام شود تا نتیجه ی لازمه را بگیرید .
اما سئو برای یک فروشگاه اینترنتی شامل سئوی داخلی و سئوی خارجی می شود و هر کدام از این بخش ها شامل موارد فراوانی می شود که در ادامه سعی می کنیم به آنها اشاره کنیم.

سئوی داخلی فروشگاه اینترنتی:
کلمات کلیدی جستجوشده:
اولین قدم در سئوی داخلی برای یک فروشگاه اینترنتی این است که بدانیم چه نوع کلماتی را برای عناوین صفحات و محصولات قرار دهیم قابل جستجو باشند کلمات کلیدی همان عبارات یا کلماتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو به تکرر جستجو می شود و کاربر با جستجوی آن کلمه نیاز خود را پیدا می کند.

پیشنهاد کلمه کلیدی در فروشگاه های بامیلو و دیجی کالا:
قطعا اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید و یا فروشگاه اینترنتی دارید رقیبانی همچون دیجی کالا و بامیلو که دو فروشگاه اینترنتی بزرگ فارسی زبان هستند در روبروی شما قد علم کرده و باید از آنها کمک بگیرید.

 

سئوی صفحه محصول فروشگاه اینترنتی:
انتخاب عنوان صفحه ی محصول:
پس از بهینه سازی معماری سایت و دسته بندی ها حالا به مهمترین قسمت سئو فروشگاه می رسیم یعنی صفحه محصولات عنوان صفحه محصول کلیدی ترین قسمت بهینه سازی سایت فروشگاهی شماست بر اساس آموزشهای که در بخش انتخاب کلمات کلیدی دادیم ابتدا کلمه کلیدی را پیدا کنید که چند سیلابی بوده و رقبای کمتری آن را به کار برده اند سپس به اول عنوان کلماتی مثل بهترین,ارزانترین,خرید یا فروش را اضاف کنید

به دو علت:

اول این که این کلمات زیاد جستجو می شوند و علت دوم نرخ کلیک شما را در نتایج افزایش می دهد.

 

 

انتخاب توضیحات صفحه محصول:
در توضیحات هم یک الی دو بار از کلمه کلیدی استفاده کنید زیرا کاربران علاوه بر عنوان توضیحات صفحه ی شمارا مشاهده می کنند پس کلمات کلیدی خودتان را با کلمات جذاب مثل تخفیف,بهترین و از این قبیل کلمات ترکیب کنید تا نرخ کلیک شما افزایش پیدا کند.
اما توضیحات درباره یخود محصول بهتره حداقل ۱۰۰۰ کلمه باشد و کلمه کلیدی خودتان را در هر پاراگراف تقریبا یکبار تکرار کنید شاید این کار کمی سخت باشد برای هر محصول ۱۰۰۰ کلمه توضحات بنویسید ولی حداقل برای با اولویت ترین محصولات خودتون این کار را انجام دهید زیرا گوگل دوستدار محتوای طولانی و مفید است.

اما درباره محصول چی بنویسید؟

بهتره مزایا و ویژگی های محصول برای مشتریان را بنویسید و در مورد محصول بصورت تخصصی بحث کنید و بگویید که چه تفاوتی با محصولات مشابه دارد(با این کار یک مزیت رقابتی ایجاد کرده اید)

بهینه سازی تصاویر محصول:
وجود تصاویر در یک فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است بهتره از تصاویر واقعی و تصاویری که خودتان از محصول گرفتید استفاده کنید و لوگوی فروشگاه را در گوشه ای از آن قرار بدید و تگ های alt تصویر را فراموش نکنید حتما کلمه کلیدی را در آن قرار دهید البته هر تصویر را سعی کنید کلمات کلیدی مرتبطی با صفحه استفاده کنید تا over optimize نکرده باشید و گوگل به شما شک نکند.

 

آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی





:: موضوعات مرتبط: بهینه سازی سایت , ,
:: برچسب‌ها: آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی , سئوی فروشگاه اینترنتی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ آموزشی و آدرس nwsnws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com